Передні мости тракторів John Deere мають автоматичне механічне блокування диференціала, головної передачі.
Основні причини передчасного спрацювання головного редуктора в цілому:
Це є основною причиною усіх поломок мосту.
2. Використання невідповідного мастила в головній передачі.
Потрібно заливати оливу HY-GARD, а не 80W90!
Відповідно в бортових редукторах використовують масло Extreme Gard (85W140)!
Важливо! Робочу рідину 80w90 використовують при низьких температурах навколишнього середовища.
Вісь качання, шарнірні та поворотні частини MFWD змазуються пластичною змазкою GREASE-GARD EP2.
Втулки осі качання потребують щорічної ревізії, в разі потреби – заміни.
Робота мосту при положенні перемикача «АВТО» на 8000 серії John Deere.
Використовується режим виключно на транспортних роботах. При збільшенні швидкості понад 19 км/год привід MFWD відключає передній міст, при зменшенні – включає.
Ефективної та приємної всім експлуатації без частих ремонтів!