Головне про мости тракторів John Deere

Передні мости тракторів John Deere мають автоматичне механічне блокування диференціала, головної передачі.

 

Основні причини передчасного спрацювання головного редуктора в цілому:

  1. При роботі із увімкненим переднім мостом (MFWD) рух має бути тільки ПРЯМОЛІНІЙНИМ, оскільки на розворотах автоматично спрацьовує блокування диференціала і тому неузгоджена робота всіх деталей іде на «розрив».

Це є основною причиною усіх поломок мосту.

       2. Використання невідповідного мастила в головній передачі.

Потрібно заливати оливу HY-GARD, а не 80W90!

Відповідно в бортових редукторах використовують масло Extreme Gard (85W140)!

Важливо! Робочу рідину 80w90 використовують при низьких температурах навколишнього середовища.

Вісь качання, шарнірні та поворотні частини MFWD змазуються пластичною змазкою GREASE-GARD EP2.

Втулки осі качання потребують щорічної ревізії, в разі потреби – заміни.

 

Робота мосту при положенні перемикача «АВТО» на 8000 серії John Deere.

 Використовується режим виключно на транспортних роботах. При збільшенні швидкості понад 19 км/год привід MFWD відключає передній міст, при зменшенні – включає.

 

Ефективної та приємної всім експлуатації без частих ремонтів!

 

 

 

 

 

Ми з радістю відповімо на всі ваші запитання !

  + 38(067)549-52-62